welcome to the end of days

hej
 
 
ja hej igen.
vart ska man börja, jag vet inte själv. Jag undrar vem som vet och varför. Varför är varför frågan så jävla viktig??
jag o mimoz satt och försökte klura ut det men vi kom fram till "vem fan bryr sig" "palla tänka" och sådant. Senare skrev vi ändå ner djupa tankar som tex 
 

 

vi förändras ständigt genom ny kunskap och genom allt nytt vi upptäcker och är med om vilket gör oss hela tiden till nya människor på ett eller annat sätt. Men vi kommer alltid att vara samma gamla människa för vi har kvar våra rötter och minnen. En händelse i livet ändrar kanske ditt tänkande eller utvidgar din kunskap men det ändrar aldrig din personlighet. En händelse kan ändra vår syn på saker och vårt sätt att leva om det är stora faktorer men vi har alltid kvar det som en gång gjorde oss till de vi är idag. Tankesättet blir annorlunda ju äldre man blir eftersom att vi skaffar oss erfarenheter. Med åldern blir vi smartare och kunniga men vi är fortfarande samma människor vad gäller personlighet. Vi kommer alltid ha våra minnen starkt bevarade inom oss, situationer som en gång formade oss.

Något annat vi kom fram till var att vi har ett liv utanför skolan. Ett ganska bra liv dessutom. Mitt senaste tillskott eller min senaste erfarenhet kanske man bör säga var faktiskt helgen. Början på september, sista augusti. Det var tre mycket märkliga dagar som passerade snabbare än ljuset. Jag blev rikare på ett sätt men fattigare på ett annat ändå var jag ofta gladare än någonsin. Jag och mina kompanjoner var och kollade på tjuren ferdinand mitt i natten, vi var på en gaybar, jag fann kärleken vilket min fina vän också gjorde. Vi åkte taxi för billig peng och vi fick nya kamrater. Vi delade säng, jag och elin för första gången i livet med arnold emellan alltför ofta. Vi åt frukost i mängder och vi shoppade till bena var fulla av spring. Vi var som små barn på julafton när vi fick se den sällsynta showen "el torro" och vi räknade ut att 2+2 inte alltid behöver vara =4 ibland passar sex bättre! Här nedan ser ni min helg i bild väg

 


 

 omg jag glömde nästan!!!! vi såg ju gaga ulala live i globen, kan ha vart ett av dom mäktigaste ögonblicken i mitt liv. Och det ännu sjukade var att vi fick gå bacstage och njuta av livet med ladygaga. Det kan ha vart då jag svimmade. hursomhelt är hon en galen cool kvinna som erövrat världen och som äger världen, fick jag höra

redan i början värkte fötterna och mina småpojkar till spikes fick inte vara med

i globen fick hela ljungbys befolkning plats, om inte mer, talar om hur mkt ljungby suger tror jag

gangbang <3 <3 <3

arnold var fullare än någonsin, köpte nya brillor från bris. 

ja vad ska man säga, bröst som dom borde vara.el torro, the finale grande? fina<3

och ja jag  gaddade mig som fan, det skönaste på länge. älskar att gå mot rött, skapa drama, skit och annat. maida dödade mig inte denna gång men ack så nära de va


och jag träffade världens bästa krull igen(!!) blev kär på nytt


karin var gladare än någonsin. hon nappade tog emot och bjöd. hon installerade rörelsesängar med hög ljudnivå på park inn, hammarby sjöstad 


söt arnold mmoij och allas kk kanske


kalas 


låter bilden tala för sig själv


stockholms egna glob


åh herregud


sen lekte jag lite cool

 

dags att somna intill maja, vi hörs när vi hörs kära läsare



Kommentarer
Postat av: Sara

Varför har du slutat blogga?:(
Hur var det utomlands?(kan du inte skriva lite om det)

2012-10-25 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: