Reflektion November, räknar åren i månader och månaderna i veckor

Så för att knyta samman säcken och reflektera kring november så kan jag väl inget annat än att konstatera över att den avslutades väldigt fint. Med fina goa vänner som man ej hinner träffa så ofta numera, vi hade en skön kväll i växjö. Ljungby bjöd även på donken jobb osv.Jag komm til hbg igår 1dec och jag har inte många timmar kvar tills det faktum att min ålder expanderar. På torsdag blir jag hela 20 fantastiska år. För två år sedan hade jag min drömfest-mottagning och den kvällen känns som igår. Mina fina päron och äpplen ska komma ner hit imorgon och så ska vi fira mig i förväg. Men ja nu kan väl tiden stanna, vill inte bli mer än 20!!:(  Här nedan ska ni få se på fina bilder som ett hett avslut på november 2014.
melisa o ana <3 <3
jag och enzar<3
här haR vi en fin bild på melisa, min nyfunna underbart roliga kompis som fungerar som en magnet när vi ska ragga boys;)
hehe skämt å sido. Nu ska jag kila vidare och gräva mig in i lite plugg följt av en promenad. Jag är öppen inför vad December har att bjuda på, men det verkar ändå bli en riktigt trevlig månad. Jag som alltid gillar att ha många bollar i luften och sånt, vilket dec 14 bjuder på. Jag har även lyckats få intervju på Hollister i Malmö Emporia, men jag vet inte ännu om jag ska ta mig an det. Vi får helt enkelt se. Så december, min födelsedag, nyår, köpenhamn och julafton jag välkomnar er med oerhört öppna armar <3 kramar till er alla där ute, vi hörs snart igen!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: