hej sista veckan i mars

God kväll/natt finisar. Ännu ett nice kvälls/natts inlägg med tankar. Update om mina senaste dagar i livet följer:
I fredags skrev jag en fyra timmar lång tenta. All tid behövdes. Natten till fredagen vara sömnlös, jag var nervös som fan och gick upp vid halv sex fredag morgon. Eftter tentan kände jag mig sliten och död typ så jag faktiskt slocknade och sov middag i flera timmar. Runt 17.30 nån gång vaknade jag o de var de fix o trix, för en het kväll/natt i malmö väntade. Jag hoppade på tåget till lund, emina hoppade på efter att tag och sen kom anna o kristin. Vi förfestade i fem timmar och vi klubbade lika många timmar också. Mlmö bjöd på en jävla massa nice såhär en tentafredagsfest firande när det dessutom var helgen innan löning. Vi var tbk i lund runt o6 på lördag morgon där jag sov i några timmar innan jag tog tåget till hbg. Ett gäng brudar kom hit och sen stack vi till julia p förfest och sen var vi på ett asien diskotek. Kul med annorlunda och ine något jag är van vid, men vi fick se @josephvincent live vilket va nice (ALEXANDRA som jämt får psykoser efterfestade medhonom hela natten och morgonen så hon var gladare än nånsin) och jag fick se julias snygga familjemedlem. På söndagen då, sov vi till typ tolv sen gjorde vi nice bananomelett med kvarg o hallon de va assgott. Sen lunchade vi på stan och sånt och sen packade jag med mig hela mitt liv för jag tänkte spendera en vecka i ljungby innan egypten men så idag när jag vaknade i ljungby. hade hängt lite med morfar och mamma så kom den stora chocken. Vi fick en nice skrivuppgift med deadline fredag och jag som var i ljungby och min kurslitteratur som de så fint heter var i hbg. Så jag fick, fortfarande i relativt stort chocktillstånd, åka tillbaka till hbg tillsammans med mimoza denna gången. Så nu är vi här jag o hon. Jag har skrivit på inlämningsskiten i flera timmar nu och kmr väl sitta uppe tt bra tag till då jag vill åka tbk till ljungby senast onsdag.Kände att paus behövdes och ville så gärna uppdatera er, därav detta inlägg.
 sÅ JAG hoppas innerligt att jag blir klar. Sen får jag v äl välbehövlig semester med 24 timmars och allt vad det innebär. Jag har iaf haft en jävligt kul helg! nedan ska ni få se mitt händelsefyllda liv i bilder. 
sen kom lördagen o asien diskotek
 
sen kom söndagen
sen kom måndagen
sådär ja. Det var det mesta från mig denna trevliga måndags kväll som blivit sen och gått in på tisdag. Nu ska jag fortsätta skriva lite och sen ska jag dejta säng<3 <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: