WEEKEND

Heeej finisar, hej helg och hej fredag!! Vaknade runt nio imorse och slängde i lite tvätt, sedan har jag dammsugit o städat inför mina gäster som kmr ikv. Nu snart ska jag duscha sedan blir det några timmars plugg innan Becca och grabbsen kmr. Det är vårfestival här ikväll och sedan eftersläpp på tivoli med panda da panda så det ska bli kul:) Dom senaste dagarna har enbart bestätt av pluggg och härliga havspromenader. Jag och julia klarade vårt senaste praktikfall som vi tyckte va riktigt svårt så det va kul! Vädret här är sämst och jag hoppas att solen kommer fram snart alltså. 
Nu måste jag tvätta klart och sätt igång med ekonomiplugg, Hörs senare darlingar <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: