sova djupt denna kalla klara vinternatt

Har vart ute en sväng ikväll. Kände av den otroliga kylan som börjat närma sig. Mindre kul. Men samtidigt kommer vi närmare våren så de är bara att blicka upp och njuta:)
Inlägget där nere var ett skämt. Bara så att ni vet. Min blogg är inte särskilt kall. Bara ibland.


Armin, Du har alltid varit snäll mot mig ända sedan vi träffades första gången hos Vahida (armins mormor som under en lång tid av vår barndom umgicks nonsop med min mormor. Men detta tog slut då min mormor dog för fem årsedan) Till skillnad från andra så har du alltid varit bäst på cs och att hittat god stämning hos folk1. Din personlighet är feeeeeet (bokstavligen) och är allt en vän behöver. Du kommer alltid finnas i mitt <3 BRA VÄN!

Detta tyckte Armino jag skulle skriva om honom och det gjorde jag. Tyvärr är cirka 8/9 av texten skriven av Armin.
En tjej som Armin aldrig finner sig tillrätta med är nog Thea. Dessa två människor har tyvärr aldrig klickat. Ibland uppstår det olaga hot på tyska lektionerna, brukar oftast gå över när fröken putar med läpparna.

För att påminna er om vem Thea är. ser ni henne här med blotta ögat. På första bilden befinner hon sig till höger, på andra till
vänster. Bilderna är tagna i somras, då stod våra fötter på spansk mark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: