Happiness runt hörnet

Tjaa alla finisar=)=)
What a day säger jag ba. Igår firades bajram här hemma, glada jag fick massor med fin stuffs:) Skolan är åt helvete, men samtidigt helt ok. Det har flytit på bra de här dagarna. Fastän schemat suger och jag bara ha världens tråkigaste ämnen, lektioner (you name it) så är jag väldigt glad ändå!  Jag vet förfasen inte precis varför jag är på topp, men allt känns så grymt just nu=) Hoppas att det fortsätter så här för jag gillar this feeling. Mitt enda bekymmer är träningen, men jag måste tillfriskna helt göra klart min kur sen bidde det både fotboll och volleyboll, så kul!!!
Idag har jag inhandlat lite saker, elelr min kära mor har som tillbringat dagen i växjö, vilket gjorde mig ännu gladare:) Snart ska jag till götet också och se hålan hellström, riktigt spännande!! haha aj  nog för nu. kram;)
så glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: