tjenis

en heldag i växjö med bästisar så är jag hemma. Har duschat badat och testat kläder. Hittade inte särksiltmkt i växjö tråkigt nog. :( :( Blev ledsen. Träffade på selma och van och ducahn, de var kul!! men kunde inte sova på bussen hem :( nu är det inte många dar kvar av 2011 och jag vet inte vad jag ska ta mig till, det känns så sjukligt.
DETTA OVANFÖR ÄR SKRIVET I MÅNDAGS!!!! OBSERVERA MERA!!!!!

vid 2010s födelse


Inlägget ovanför kunde ej publiceras på grund av begränsade omständigheter. Idag har jag hängt med malin o princip hela dagen plus kvällen samt lite thea och mathilda i kvällskvistan! Mysigt har det vart. Jag ber mkt omursäkt för den hemskt dåligt närvaron på bloggen men jag har det bra ändå. Jag firade tyvärr inte jul i år och har inga fina julklappar att visa, hemskt ledsen. aja somnar snart eller nåt, på tal om sömn, sov 14 hela timmar här om natten, igår natt alltså. Så skönt, trodde jag var i himlen, men vaknade sen och märkte att de bara var en dröm då verkligheten tog liv i sig. aNNARS vill jag bara på minna er om att ni bör ta vara på 2011 sista dagar, då året snart dör och 2012 väntar på att födas! så fucking wonderful
vid 2011 födelse!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: