hej och välkomna till monkeybusiness, går det bra att dröja??

Om jag säger nej? Ja om det inte passar så finns ju kenzas.se runt hörnet!
Idag är lag lycklig. Slutade jobbet, mitt sista arbetspass. Jag tackade och sa adjö, jag önskade alla en trevlig sommar och jag tänkte: " vi ses om en månad"
Var en sväng på stan nyss, fick me mig en skön klänning hem, redigt vacker faktiskt. Nu har jag kikar runt läst bloggar. Bläddrat igenom hela fb. Svarat på mejl. Hade tänkt gå ner i källaren och hämta min resväska för att påbörja packningen, så det ska jag göra. Andra goa glada nyheter är att min broder ska åka ner med mig, skönt så slipper jag åka ensam:)
mycket kärlek och omtanke till er alla från dzenispenisklenis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: