jag längtar

Hallå alla goingar!!
Det är väldigt mycket nu innan sommarlovet, både skola och jobb. I skolan måste jag prestera precis så som jag gjorde när jag ville ha höga betyg. Skillnaden nu är att jag inte vill, jag nöjer mig med g. Tråkigt nog. Måste hitta något att sträva efter. Jag tror jag har klarat av alla nationella, det är bara två prov kvar i samhälll och historia. Ändå gör jag andra saker än att plugga och sträva. Lämnar plugget åt sista dagen, har aldrig varit bra men blivit mycket mer av. På söndag jobbar jag, på tisdag ska jag på en speciell behandling. På onsdag ska ajg på examen-s-fest. På måndag och torsdag-match. Kristihimmelfläkt- jobb & cash. Ja så ser nästa vecka ut. Annars är det inte mycket kvar till sommarlovet, vilket i sin egna mening också betyder att jag snart far iväg till älskade croatia med bästis Ajla! Helt sjukt kul. Jag vill också be hemskt mycket om ursäkt för att det är glest här och för att jag gör er besvikna var gång ni tar er tid att kika in här. Men till mitt försvar får jag väl lov att utnämna min kärlek till arne, kramar!!
mittenringarna är från cooee design, lyx typ

jag och bästa ida på bio-pirates -klok film.

maja och thea läser surt tidningen- detta är morgonen vi tältade i malins trädgård förra veckan-de va så kul!!!

i gult hår-lol-kåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: