plötsligt vaknar man en morgon och vet vem man är

Inte för att jag har vaknat och insett men jag börjar komma underfund. Efter att ha lipat som fan till gårdagens episod av desperate housewifes och efter att ha sett halva filmen: the vow känns livet mer hur ska man säga ofattbart kanske, vet ej.
Har haft en tröttsam dag i skolan och allt har känts jobbigt. Övningskörde en timme och även det kändes rätt hopplöst. Jobbade två timmar och det kändes skönt att tjäna lite. Hängde med bästis i över två timmar, myste och undrade.
Jag har haft en mållös dag kanske kan man säga, eller målet har varit att ta mig igenom den och det har jag gjort.
Har även tagit en lugn fika med mor och far som idag faktiskt varit gifta i hela 25 år. Det vet jag inte vad jag ska säga om, Tycker det är otroligt sjukt bara. Med tanke på alla omständigheter som närvarade då men som idag är som bortblåsta, för mig iallafall.
Imorgon blir morsan äldre. Hon fyller 49.
morsan och farsan i bikini. Fantastiska människor det dära
Aructdyceaau9ph_large
Nu är de bara två helt ok dagar kvar på denna vecka och de känns skönt sen blir det långhelg med lite jobb. Det mkt i skolan nu och man pallar knappt nåt. Man tröttnar snabbt o vill ba sova. Längtar till sommarn, känns som att det är dags nu. Dags att ta en lång paus, dags att se sol, dags att hänga, dags att återuppta livet och fortsätta förra sommarns aktiviteter. Imorgon är det även endast exakt tre månader kvar tills mina bästisar kommer ner till mig i kroatien och dt känns underbart. Jag pirrar och tårar bara jag tänker på det, känns som riktig kärlek.
och grattis älskade maida. Kommer aldrig kunna beskriva med ord min kärlek till dig.
Du är min bästa, du är jag.
Du är alltid där när jag behöver dig
Du är min beskyddare och du är pålitlig
med dig så känner jag mig alltid säker
Jag borde säga till dig oftare hur mycket
jag egentligen uppskattar dig.
Du är en källa av styrka och rådgivning
Jag kan inte föreställa mig vad jag skulle
göra utan den kärlek du ger mig
Jag kommer att värdera ditt hjärta av guld
mycket högt så länge jag lever.

i love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: