De gröna rosastänkta kaktusöarna i Bolivias vita saltöken.

Jag vill börja med att från hjärtat be om förlåtelse för den alldeles uteblivna uppdateringen under hela sommaren 2014. En hel fantastisk årstid har passerat och jag har haft underbara stunder, fantastiska ögonblick och helt sjukligt goda dagar. Livet har bjudit på allt det fantastiska, precis så som bara livet kan. Jag tog sommarlov tidigt i juni, nästan direkt efter ett fantastiskt summerurst14 i gbg, där jag tätt följdes utav donkenjobb, fina vänner som hade student&bal, och en alldeles underbar midsommar som jag sent kommer glömma. Efter midsommar kom lite till jobb men den 1 juli tog mig an en egen studentlägenhet på ett studenthem i centrala Helsingborg. Kort därefter Åkte jagn och en relativt ny men ack så bra kompis till mig till Kroatien, Split och Trogir. Jag var återigen hemma, efter ett år ifrån. Jag hade fjärilar i magen och var riktigt redo för att göra min 20de resa till en av dem lite bättre och denna gång med en fantastisk kompis. Vi hängde på Europas andra Ultra Music Festival, vilket för mig var andra gången i livet och som jag har blandade känslor om. Julia åkte hem efter en vecka, jag var kvar. Veckorna som följde efter var enligt mig de lite bättre i mitt liv. Jag träffade vänner för livet, jag fick göra det jag älskar allra mest och jag var lycklig. Fem veckor gick snabbt tyvärr, precis som allt annat här i livet. Väl hemma Var det Ljungby som gällde och ljungbydagarna v ar igång. Min bästis hade 20 års fest och det var en fantastisk kväll. Alla mina fantastiska vänner samlade på ett ställe. FRU Tergou kunde dock inte närvara då hennes flytt gick tidigare än tänkt. Så jag sa farväl till min fina mathilda redan på onsdagen vecka 33. Hon är efter Arnold min yngsta kompis och hon är guldvärd. Jag är ledsen över att vi numera bor ännu längre ifrån varann men vad gör de när ens vänskap är äkta. Ljungbydagarna passerade snabbt och lördagen som var den sista roliga dagen spenderades hos min nyinflyttade bror och hans respektive, vilket såklart skulle firas. 
 
Så nu sitter jag här i Helsingborg, i min nya lägenhet och försöker tänka tillbaka på min fina sommar. Jag är ledsen över att sommaren alldeles snart är över och att det snart är skolstart men först tänkte jag förlänga sommaren lite med en fin familjär resa till alanya, turkiet. Det har de senaste fyra åren inte paserat en enda augustimånad utan att jag besökt alanya, men det är ett fint paradis som bjuder på sol och hav. De enda som behövs enligt mig egentligen:) Så nu ska jag bara njuta av alla kommande ögonblick och inte ta livet på för stort allvar, det går ändå alltför snabbt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: