november och LONDON -bildbomb

hej allesamans. Äntligen har jag kommit till en lugn timme i mitt annars väldigt hektiska liv. Hela hösten är över och november gick alldeles för snabbt. Skolan har vart tråkig och pluggig men det går framåt och snart har jag tagit mig igenom halva kandidatprogrammet- låter helt sjukt! November i allafall bjöd på LONDON och det var såå kul och så sjukt nice! En helt fantastisk stad som ständigt är i rörelsen.
nike aie max (om någon är intresserad att köpa dem röda niken så hojta till)
Hur många bilder hinner man egentligen ta under fyra dagar?=?= har sjukt många bilder men här ovan hoppas jag att ni tagit del av våra underbara stunder. Detta var en fin resa på alla sätt och vis och London är en plats jag mycket gärna vill återvända till. Typ Imorgon. Så tack mina fina vänninor :****
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: