oså vart de alla hjärtans dag

hej på er från mitt alldeles hektiska studentliv. Det har gått alltför många dagar sedan sist, som det brukar göra mellan mina inhopp men jag hoppas att ni är vana nu<3 Idag är jag iallafall ledig, o i skolväl betyder det ungefär att man inte har föreläsningar för att just plugga åtta timmar, så de är väl det min fina lediga alla hjärtans dag är till för. Istället jag jag sovit, stekt ägg och druckit kaffe. Fixat cv o sånt, o sökt lite jobb. Lite spännande sådär. Min sambo är i skolan men i afton ska vi fira alla hjärtans dag tillsammans:) Har haft en hel dej skola nu o sånt, hängt med julietta en del. Annars flyter livet på bra och det känns som att våren är på väg. MIN sambo hörde fåglarna kvittra här omdan, men hon är ju någorlunda döv så vetifan om de är sanningen. 
mina nya pojkvänner typ, galet kär i dom=)
som den trögna bloggare jag är knäppte jag av ett kort på en av skolans toaletter. 
Ja va ska man säga, alla hjärtans dag o grejer, fredagochhelg, plugg och mys. Jo fast imorgon ska jag till lund o äventyra lite, mer om de later. V hörs snart igen. Många varma kramar<3
här skaffade jag lite längre hår och blev enormt kär, processen var dock lång o min sambo va bäst på de
och detta fick jag skickat till mig häromdan, de är jag och arnold back in the days, året va 1997. redan då var vi bästisar, nu 17 år senare ser de ut ungefär så här:
aa med lite alkohol o sånt inblandat. okhejdå på riktigt nu <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: