söndagshänh

hey babes!
 
det är söndag och jag och min sambo njuter av tillvaron i våra röda goa soffor. Vi har haft en go o grym weekend!! I fredags kom julia till oss och vi stack efter många om och men söderut,till malmö. VI hamnade på en nice förfest och sen drog vi ut. Vi gick loco gogog o hade de gött. Vi va hemma i hbg in på småtimmarna men inte mkt sömn o sånt, det har man inte tid till när man har ett hektiskt liv som vi. Jag stack till ana i lund o va där under dagen, strosade runt och planerade livet catchade up and so on. Framåt kvällen tog jag mig hem där jag möttes av min glada men ack så trötta sambofia, julia kom hit och vi hade the hours of ours life. Vi besökte helsingborg finaste badhus där vi gick o schwimmade och min sambo mimoz, då såg på riktigt ut som en fisk. när hon simmade helt sjukt. Ja iaf sen kom vi hem och vi njöt o sånt och hängde till in på småtimmarna än nu en gång, de här med sena nätter tomma glas är ju helt kaosat o sick alltså.Sen så kom den efterlängtade söndagen såklart, som alltid är planlös. Mimoza dårå stack till skolan, hon kände saknaden och det kröp i henne så hon hängde där från morgon till kväll. Jag själv dårå, stack till maxi en runda pantade burkar och flaskor, slängde sopor, köpte lite smått o gott och sen började jag vandra hem och då slog regnet ner. Jag va blötare än någonsin och det kändes som kvällen innan när vi hade schwimmat och jag att min sambo liknade en fisk, redan då hade jag ju börjat gräva min egen grav dessvärre. Jag kom i alla fall hem rätt jävla blöt så tände lite ljus och stekte lite morötter som jag sedan sockrade. Sen kollade jag på film. på flypaper, den var rätt kul ändå och bra tidsfördriv, och sen kom min sambofia hem. Klocken var runt åtta så det blev en lång söndagsskola för henne, och för er som undrar varför hon går i söndagsskola; jag nämnde ju förut att hon är lite halvt döv och trodde hon hört fågelkvitter, men e va långt ifrån sant då de va höst idag, ja men iaf så hon måste gå i södnagsskola, då de är större chans att höra läraren då, för läraren är ju inte där. Därpå söndagsskola!
'
 
 
jaaa annars dåå, justte glömde nästan berätta!! i fredags gav jag mig ut på vandring i hbg, vår hyresvärd har berättat om pålsjö skog och hur trevligt de ska va där inne o att man tillslut kmr fram till havet. Smart jag gick till pålsjö skog o vandrade runt i cirkus två timmar, kom inte till havetoch de va mest geggigt o sånt, när jag efter en timme ville ut ur pålsjö skog och hem, så hittade jag inte ut, tog fram min mobil för att gpsa men ja då funkar inte internet. Paniken började komma, de kändes tragiskt att va sådär ensam i pålsjöskog. sOM TUr va så såg jag typ en väg eller hus rättare sagt så jag vandrade dit och fick internet, gps funkade och jag va exakt 36 minuter hemifrån och cirka 3,4 km så då kände jag att de nog var dags att bege sig hemmåt. jAG SOM trodde pålsjö skog var som kronoskogen, men ack så fel man kan ha. 
Aja nog om mitt hektiska o fartfyllda liv, imorogn börjar en ny vekca med studier, bodypump och sambo/soffhäng!  ha de göttans gött så länge;) juste har ju aldrig riktigt shout outat minsambo, hon var lite ledsen här omdagen för de, hon vill ju ha många följare. Follow her on instagram; @ mimozab 
så puss bitches!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: