welcome to my life

go kväll babes. Hoppas ni har en skön måndagskväll och att ni är glada för denna nya vecka och månad och allt vad det innebär. Jag själv har haft riktigt goa och lyckliga dagar den senaste veckan. I onsdags i förra veckan fick jag reda på att jag klarade årets första tenta och ingen var gladare än jag, kunde knappt fatta de själv. Jag hängde mkt med hbg gänget, julia, anna och linn och vi firade osv =) Mimoza var inräknad i dessa dagar. I torsdags kom maida o min far hit och vi hängde runt på stan o handlade osv, på kvällen hängde jag med dem hem till småland och ljungby. Jag sov som en åsna natten till fredag, var riktigt trött efter otroligt sena nätter och tidig morgonskola. På fredagen träffade jag min morfar, var på stan med mamma och sen var de fix o trix för julias 18 årsfest.  Det hela blev riktigt lyckat oc var skitkul! Jag o arnold o gänget stannade till långt in på småtimamrna, o var hemma runt fem lördag morgon. Det blev itne mycket sömn där inte, runt två var jag sabby, ado och arnold på väg till hbg o vääl där möttes vi av mimo. Vi började fixa o allt för de jag o mimo skulle stå för förfesten och fixa oss själva. Det kom n hel del folk till vår lilla lägenhet men kul var de.Vi stack till balkanfesten och hade riktigt roligt där med, sen drog jag o arnold till stan med julia o gänget och hade lite kul och sen var vi hemma runt fem halv sex igen. hahah så de var en riktig fest helg, men alla goa vänner och alla va lyckliga occh minnen skapades! Idag var jag inte alls pigg med skola imorse men va ska mna göra, ny vecka, ny månad, ett grymt avslut på januari och jag känner mig rätt redo ändå:) Nu ska ni få se bilder på mitt senare liv <3
så nu kommer jag kunna leva länge på dessa lyckliga dagar och nätter som precis passerat i mitt liv. Nu ska jag o mimo nanna, vi hörs snart igen, så länge häng med på insta <33333 @dzenanadzanic
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: