2014

Åh alla mina fina små hjärtan, jag vet inte vart jag ska börja, jag har massa att berätta men ändå är jag så tom. Jag kan väl starta med att önska er alla där ute ett gott nytt år, drygt en vecka in på det nya året och jag har hunnit göra en hel del. Firade in det nya året med otroligt fina vänner! Jag har pluggat på och skrev igår den första tentan för i år på fyra timmmar, och efteråt var jag rätt så död och slocknade i flera timmar. På kvällen körde jag första träningspasset för i år, det blev bodupump och det var kul! Igår blev min fina älskade storebror 26 år gammal, men dessvärre firade jag inte med dom i ljungby. 
 
Men ja innan det här året ens startade och innan jag ens sa farväl till 2013 så spenderade jag en vecka i Dubai, det är mina drömmars stad och mitt framtida boende. Så precis som jag startade 2013 så avslutade jag det, i dubai, jag knöt samman året, januari med december och gud vad jag älskar dubai. Burj Khalifa är min favorit byggnad och drömmen om att bo en natt eller två på burj al arab står kvar, ska bannemig gå i uppfyllelse, för pengar är väl till för att spenderas,inte sant;)
 
 
här är jag utanför vårt hotell och stranden är bakom, och till höger är vi uppe på neos bar!! på 63de våningen.
 
burj khalifa i bakgrunden, älskar!!!!
oså jag o min mor, själet till att jag idag är vid liv<3 <3 Så ja dubai var rätt gött men hade så gärna stannat längre. Igår var ett år sedan vi var där första gången, o tiden bra springer iväg<3 ta vara på tiden, den kommer aldrig tillbaka <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: