2015, mitt femte bloggår, mitt 21 år i det så kallade livet.

En vecka inne på 2015, tvåtusenalltid, och jag vill hjärtligt önska er ett gott nytt år! Min första vecka på 2015 har varit helt okej och skön. Nyår spenderades i kOBENHAVN med mina kompisar. Vi bodde på hotell, åt gott, drack gott och klubbade på en 5 stjärnig klubb. Vi frös lite till och från, vi kollade på raketer och hade allmänt goa diskussioner och samtalsämnen. Vi hade även champagnese som Malin sprutade hej vilt. Jag hade jättekul och skrattade mycket under mitt dygn i Cobenhavn. Åter hemma i Ljungby 1 januari 2015, kvällen spenderades med mor, far, farmor och morfar. Sedan har jag gjort mig an 5 jobbpass på donken och idag är jag sjuk. Idag sa min kropp ifrån for the first time tvåtusenalltid. Idag ska jag dricka varma teer, äta ibumax och chilla med livet, bara vara och varva ner. 
 
den bästa ölen drack jag den bästa kvällen på det bästa året med dom bästa människorna på den bästa restaurangen under det bästa taket tilsammans med dom bästa skorna någonsin
tergå är rockaren nummer ett
det var helt klart ett fantastiskt nyår:)
Även har jag gjort upp några nyårslöften.
 
Mitt första löfte är att inte klippa mitt hår 2015
Mitt andra löfte är att vara lycklig varje dag, som jag ser på det är det ett val man själv gör och jag vill göra ett positivt val varje morgon, jag har förstått och har blivit väl medveten om att det påverkar din dag, ditt liv och ditt tankestätt. Så jag har varit lycklig och jag är lycklig och jag kommer i framtiden att vara lycklig. Det gäller att glädjas åt de små ting som händer i livet, som till exempel hade min pappa köpt en muffins till mig imorse som jag kunde njuta av tillsammans med mitt te. De va sköna grejor. En annan härlig sak är att jag ska på semester på fredag. Även det gör mig lycklig och jag känner att jag hamnar i något sorts harmoniskt tillstånd som gör att endorfiner släppa och jag blie 'oh so happy' 
 
Mitt tredje löfte är att inte oroa mig över saker. Sakerna blir ändå så eller så blir dom inte så och det är inte något jag kan påverka. Så det är dags att sluta oroa sig. 
 
Nu ska jag återgå till dvala och till friskhetszon, förhoppningsvis mår jag bra snart igen. Även ska jag börja packa lite sommarkläder. 4 O EN halv månad sedan senast, det är dags! Jag välkomnar mig själv till indiska oceanen. 
Även idag fyller min bror år. Dzenan 27 år, lärare, härlig prick. Grattis mitt finaste syskon jag någonsin kunnat önska mig <3 <3 jag älskar dig
Nu börjar det bli dags att avrunda. Vi hörs igen när jag är tillbaka från min resa, med nya bilder och en ny hudfärg (hoppas jag) men så länge får ni ha det så bra mina nio läsare <3 <3 <3 loveu
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: