Måndag 25 maj

Gokväll eller snarare gonatt!
Med tanke på att så många nya läsare strömmat in tänkte jag hälsa er välkomna och hoppas att ni stannar och i och med det tänkte jag ta mig an ett nice blogginlägg. Idag har varit en skön dag.Imorse väcktes jag mer eller mindre av JUlia som kom runt tio för att vi skulle påbörja vårt pluggande, en näst sista inlämning och redovisning. Det gick bra och imorgon väntar då redovisningen. Sedan kom Anna förbi en runda, hon fyller år idag så vi va ute och fikade vid havet, det var fint även om moln och regn var i atmosfären. Sedan var jag hemma och duschade ett bra tag nästintill badade, träffade även Vickan en sväng, hon fyller också år idag så det va kul! Sedan var jag ute och gick en lång runda med musik i öronen. Sedan handlade jag mat, tänkte mig laga korv stroganoff men väl hemma insåg jag att jag glömt köpa kryddan så det sög. Det fick bli chili con carne med korv istället för köttfärs, helt ok ändå haha. Nu ligger jag i min säng, dags att sova och tagga skola imorgon. sÅ GONATT på et hörs snart igen finisar :)
julia och hennes ass i dr denim jeans här om dan
anna 21 år idag och julia fortfarande 16
Sådär nu måste jag sova så att jag orkar mig uppp vid sju imon bitti, Vi hörs snart igen kram på er <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: