Måndag 23 november!

Hej och gormorgon ni fina! Det var ju ett tag sen jag bloggade så tätt inpå mitt föregående inlägg men plötsligt har man lite extra tid över. Jag vaknade runt nio idag och satte igång tvättmaskinen, kokade lite ägg och myste. Nu dricker jag kaffe och väntar på att tvätten ska bli klar och sedan rör jag mig mot skolan för att spendera ca 8 timmar där. Nu längtar jag så jag spricker till min födelsedag alltså, 10 dagar kvar! Känns som det är det jag gjort här, gått och längtat hela tiden, svårt att leva i nuet haha. Men så är de väl ibland. Nu har jag lyckats få över lite nice pics som ni kan få ta del av =)
Lite härliga bilder som blivit underbara minnen tillsammans med mina vänner i Trondheim! Oh juste jag fick reda på att vi hade netflix i fredags, så gissa hur många filmer jag sett under helgens gång? ska försöka se en film varje kväll! gud så kul hihihi <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: