söndag och 13 veckor ifrån starten

Hej mina vänner!
Det var ett tag sedan sist och flera fantastiska dagar har passerat. Jag lämnade norge och trondheim förra lördagen och flög tillsammans med mina vänner till reykjavik och island! Där hade vi det väldigt trevligt i några dagar och blue lagoon var helt amazing! Men det var nog det enda jag tyckte riktigt mycket om. På tisdagen flög vi vidare till London och där väntade ännu ett par dagar av glädje, god mat och shopping. Jag har varit i London förut och ja shoppingen är väl inte o leka med så att säga. Det finns mycket till bra priser! Igår natt kom jag "hem", känns knäppt att säga att trondheim är mitt hem för det är det inte haha men ja iaf jag kom tbk t norge o trondheim och sov bokstavligen sönder i ca 13 timmar innan det var dags att plugga i några timmar pga att jah o yujin har en muntlgi presentation ihop imorgon. Sedan slocknade jag igen i ca 13 timmar, så sjukt sliten! Blev en hel del hiking in the fashionforest och festande i både london o reykjavik haha. Nu har jag iaf hunnit tvätta några rundor, ätit och ikv ska jag o yujinski fortsätta på vår oral presentation. 
YUJIN<3
nu idag så har iaf 13 hela veckor passerat sedan jag lämnade sommar, trygghet o allt sådant grymt och startade ett nytt liv. O om 4 veckor är detta äventyr slut! helt sjukt och jag räknar dagarna <3 Hel november nu ska spenderas till studier jag har två tentor i början på december som jag måste klara så novembermånad blir inte särskilt spännande. Men så är det! Snart hemfärd iaf. NU måste jag bege mig men vi hörs snart igen o då ska jag försöka få upp bilder från både island o london. men tills dess; njut av livet <3 massa kramar <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: