1 oktober i livets TRONDHEIM OCH NORGE

Torsdag förmiddag och jag dricker i vanlig ordning mitt goda kaffe. Jag älskar kaffe alltså! Komemr från mina föräldrar skulle jag trooo!
Veckan har varit maxad i skolväg, måndag, tisdag, onsdag var långa pluggdagar varvat med tråkiga föreläsningar. jag spelade pingis här om dagen, det var kul. Annars ska jag testa yoga idag med. Ska bli sköönt! Annars dåå;
igår var jag på "promenadkonsert" som det heter och det var fantastiskt duktiga människor som sjöng opera i kör och som spelade fiol, trumpet och andra fantastiska instrument gud skapat. Det så att säga är inte riktigt min gren i livet och jag har aldrig tyckt om att lyssna på sådan musik, men har inte heller testat att höra det på en konsert. Så det var ju en fin upplevelse men mest av allt ville jag somna. Så nu vet jag ännu en sak jag inte vill lägga tid på här i livet;) 
Man fick inte fota o filma, förutom i pauserna. Fattar ej vf
Sedan i tisdags då spenderade jag o mitt fina tjejgäng här i Trondheim en skön lunch på Egon, Tyholt Tower. Det var jättehäftigt då man har utsikt över hela trondheim och sen så snurrar restaurangen! Kan vara det bästa jag upplevt i Norge hittils alltså! God mat, fin utsikt, härligt sällskap och en snurrig karusell! Norges stolthet så att säga
Idag dårå, det är grått trist regningt. Har inga föreläsningar så ska ta lite paus från plugget. Jag ska träffar brudarna o vi ska åka till ett shoppingmall o ha de trevligt. Sedan som sagt väntar yoga, o sen ska jag ba förbereda mig inför min fredag. Jag hatar mina fredagar: föreläsningar hela dagen från 8.15-16.00. Världens sämsta freedag:( men åh snart är det över! 1 oktober och jag närmar mig hemfärd. Fantastiskt!
Hörs snart igen ni fina <3 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: