HEJ o hemskt mycket hej

Hej onsdag och jag är vaken i vanlig ordning. Har en föreläsning kl 12 idag och sedan blir det plugg varvat med lite volleyboll sent ikväll! Ska bli roligt! Jag avslutade min midterm essay i måndags och lämnade glatt in den, nu är en sak över o det känns sjukt bra! Redan mitten på oktober alltså, vart taar tiden vägen! sÅ SJUKT! Ärligt talat. men ja till helgen är det bara 2 veckor kvar till Island, så nedräkningen är i full fart;) 
Hade annars en bra helg o i lördags hängde jag med min nyfunna vän Karoline till en förfest och sedan drog vi ut i Trondheims kalla nattliv, kul hade vi i varje fall:) 
I fredags var vi på bio också och här är sötisen Seoyoung!!! <3 <3
Nu ska jag preppa inför school och ännu en lång dag med plugg. Vi hörs snart igen finisar<3 <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: