ALANYA 2K15

Åh så alltså hela förra veckan spenderades i Turkiet och Alanya, ett av mina drömamrs fina paradis! Härlig semester med mamma och pappa, det var riktigt skönt att få komm bort från verkligheten lite, sova ut, äta gott, bara njuta av livet och känna sig fri. I måndags kom jag tillbaka till trondheim och det har direkt inneburit skola och plugg. Härligt var det dock att träffa mina nyfunna vänner. Jag har också skaffat mig gymkort vilket här betyder att man får gå på alla pass och sportaktiviteter också! Igår testade jag volleyboll o det var hurkul som helst:) 
Så, alanya var som vanligt på alla sätt helt fantastiskt och underbart! Nu är det plugg som ska omfamna mig, varvat med regn och lite häng med vänner och träning nu med! I helgen har vi hyrt bil o bokat stuga så vi ska ta oss via the atlantic road till Kristiansund, ska bli så himla kul! Vi hörs snart igen vänner, pussar och bajram serif mubarek olsun från Trondheim 3<3 (önskar jag kunde firat med familjen o släkten där hemma)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: