En dag jag längtat efter

Hej alla finisar! Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra iaf. Jag har haft skola varvat med plugg dessa dagar. I måndags var jag som skrivet på intervju för ett jobb här i Trondheim och jag ska testa provjobba om två veckor ungefär så det ska bli häftigt. Men innan dess, ska jag lämna trondheim o norway! Har längtat efter denna dagen enda sedan jag kom hit och nu är den helt sjukt äntligen här. Den kom snabbare än jag trodde!! Inatt ska jag bege mig till flygplatsen o imon bitti kl 6 lyfter planet till Köpenhamn och sen till mitt älskade SWEEEDEN! så exalterad!! och såååå himla glad över det!
Jag har märkt att det är när man är borta under en längre tid (från sin trygghet, sitt vanliga liv, sin familj osv) som man märker hur mycket livet där hemma egentligen betyder. Jag är så lycklig över allt där hemma, alla människor framför allt som gör livet enklare, och allt annat som bara gjort mitt liv grymt. Jag längtar så mycket efter att få krama om min mamma <3 <3 
Sedan är det ju så igen att allting är ju oftast detsamma när man kommer hem och då behöver man en dos av äventyr igen. Så är det väl med allt här i livet.
Igår var jag ute och träffade en vän som jag enbart snackat med på fb och det var hur cozy som helst. Sedan träffade jag mina fina utbytesstudenter till vänner o vi tog varsin öl på little london. Nu ska vi vara ifrån varann i ca 10 dagar för att många av oss ska ut o resa. 
Har återigen probs med att få fram mina bilder hit, så surt! får visa trondheimsbilder seenare. Nu ska jag ta itu med tvätt och sedan ska jag träffa en kompis för en shoppingpromenad in a shoppingmall! Vi hörs på svensk mark igen (tror jag) kramar så länge 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: