måndag 7 sept! 2015

Redan en vecka inne på september, sjuukt! Måndag morgon och jag sitter o dricker kaffe, ska snart ta mig till skolan. Har en föreläsning vid 12 och vid 16 ska jag på arbetsintervju!! Min första i Norge haha
Helgen har varit lugn och skön, i lördags stod hiking på schemet. I ca 4 timmar hikade vi runt med en matpaus på ca 40 minuter. Det började regna också och då insåg jag ännu mer varför scoutlivet inte är något för mig. Men det var kul! Här vandrar, hikar, campar alla människor då det är det billigaste du kan göra. Samtidigt finns det väl en mycket trevlig skog, natur osv. 
Min söndag spenderade jag i skolan med studier och det behövdes kan jag säga, även om de va tråk så får man kötta sig igenom. Nu ska fortsätta med mitt kaffe, fix och sedan skolmys! Vi hörs i veckan, kramisar<3
första bilden är på min nya Vän Clara som kmr från Paris och sedan en bild på mig i Krotien, när jag var brun och gladast! Det känns så avlägset nuu
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: