JANUARI 2016

Surrended to what is, let go of what was and have faith in what will be. 
 
En läsare skrev ett allvarligt PM till mig på fb häromdagen om att jag skrivit fel årtal i föregående inlägg, så det vill jag passa på att påpeka för det första. Självklart ska det stå VT15 och at VT16 nyligen kickade igång. Nog om det.
 
Redan onsdag och en ny vecka har börjat, halva januari har ju redan passerat och jag är väl tillbaka i något som jag tidigare upplevt. Jag har haft en grym helg med Malin och Arnold på besök, har alltid roligt med dem och det är väl det som gör det, det man minns senare och det gör att man skapar underbara minnen och värderar varandra högt. I fredags var jag i Lund under dagen och hängde med Ana, jättebäst, guldvärt och helt magiskt. När man älskar sitt sällskap ni vet. Början av veckan har spenderats mycket med Julia och Vickan- otroligt glad över att ha dessa två så pass nära också! Igår bjöd Julia oss på tacos och det var fantastiskt gott. 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer, skolan är igång och jag har tenta 6:e februari. I helgen ska jag hem till Ljungby för att hänga med familjen på examensfest i Nybro- vilket ska bli jätteroligt! 
Som i vanlig ordning reflekterar jag mycket kring livet och vad som komma skall, alltid lika svårt och man hamnar alltid i en djup diskussion med sig själv för det är inte mycket man kommer fram till- bara tankar som svävar runt likt flyttfånglar som flyr från norr till söder. JUST NU i alla fall längtar jag efter sol, värme och sommar; längtar något sjukt efter det. Men det kommer i sinom tid. Måste försöka leva i nuet för det är något jag är lite sämre på alltså, mitt huvud är alltid i framtiden- precis som med Norge. Men det är något man lär sig under livets gång och något man får försöka jobba med som människa. NU måste jag återgå till plugg innan jag ska möta upp Vickan för att spendera värdefull tid gemensamt. Vi hörs snart igen hjärtan, mycket omtanke från er dzana
kärlek i en människa och i det vi delar, livet och dess goda stunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: