livets härligheter i dess allra enklaste av former

Tisdag morgon och jag har precis vinkat av Clara och Yun som nu lämnat mig. Vi har haft en skön dag och kväll ihop där vi pratat gamla minnen, inte för att dom är så gamla, dom är ju bara från i höstas. Men samtidigt kommer det bli svårt att skapa nya minnen med dessa fantastiska människor, då vi alla genomför våra liv på olika platser i världen. Det är egentligen sjukt hur snabbt tiden gick och hur ledsen jag var i början på förra terminen för att sedan förstå livet på ett annat plan och därefter förändrades hela min upplevelse till något magiskt. Vi har många minnen och härliga moments ihop från aug-dec 2015, och det är jag så otroligt lycklig över. Vi pratade om hur roligt det hade varit att ha reunion, hela gänget som hängde, men det kan bli svårt. Men självklart kommer vi att vara vänner hela livet, det är jag så säker på. 
som jag tidigare sagt; människan som hjälpte mig andas genom livets alla stunder under andra halvåret av 2015. För evigt tacksam!
för att snurra vidare på det hela ska jag snart träffa Julia och vi ska sätta ihop vår presentation inför morgondagen, det ska bli skönt att få det överstökat. Vi har även tänkt köpa biljetter till vår examensbankett; ja hör, det närmar sig verkligen med stormsteg. Galet. Nu ska jag piffa till mig lite innan vårt möte, ville bara flika in nu när jag har lite tid över och skriva av mig lite. Påminna både mig själv och er läsare om hur fantastiskt livet egentligen är, och hur underbart det är att träffa fantastiska människor. Det är i mötet med den andre som man växer, lär sig och njuter. Massor med kramar till er finisar <3
jag har gått o blivit med elefant, vet att jag skrivit om det tidigare. men det där, det där är min elefant <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: